Щодня сотні працівників перед тим, як іти на платформи та спілкуватися з відвідувачами, посміхаються у цей пристрій. Одразу ж видно, наскільки посмішка є щирою та чи сподобається вона відвідувачам.
Міцуї працює у компанії вже давно. Вона знає - від її посмішки залежить, чи скористається клієнт знову послугами залізниці. Тому щоранку перед роботою дівчина перевіряє себе на цьому пристрої. Звісно, працівники не змушені посміхатися примусово, але від цього залежить настрій клієнтів. Ну а клієнт для японця - найдорожчий на світі.
“Посмішка допомагає швидше знайти спільну мову з пасажирами та створює розслабляючу атмосферу”, - каже працівник токійської швидкісної залізниці Міцуї Ендо.
Апаратами для вимірювання посмішки наразі обладнані 15 станцій з 72. Проте через них щодня проходять сотні тисяч пасажирів, які, поспішаючи на роботу чи додому будуть раді побачити привітну посмішку обслуговуючого персоналу.
Розпізнавання посмішки не єдина корисна функція пристрою. Пристрої також використовують у апаратах з продажу сигарет. Система розпізнавання облич визначить, чи людина досягла 20-річного віку для придбання тютюнових виробів.
Також цю технологію використовують у цифрових камерах. Коли фотографується багато людей, камера може самостійно визначити момент, коли абсолютно всі посміхаються.
Ну, і звісно, які ж роботи без системи розпізнавання облич? Вакамару може запам’ятовувати людей, які до нього звертаються, а потім може впізнавати їх у натовпі.
Застосувань цій технології немає меж. Японці впевнено намагаються впровадити її у різні сфери суспільного життя. Зокрема, вони сподіваються, що через кілька років розпізнавання облич використовуватимуть машинобудівники. Пристрій самостійно визначить, чи дозволяти водію їхати після відвідин бару, чи ні.