Один із пасажирів рейсу повідомив у мережі, що людей не пускають у літак Wizz Air в аеропорту "Жуляни".

Раніше Літак Wizz Air Катовіце – Запоріжжя аварійно посадили через несправність

Пасажирів не пускають на борт літака

За словами Муждабаєва, пасажирів не пустили у салон літака, посилаючись нібито на карантинні правила Естонії.

Навіть після того, як за телефоном поліції та прикордонохорони Естонії пасажирам офіційно підтвердили, що їхній в'їзд у цю країну можливий,
– написав чоловік.

Він додав, що з представниками компанії неможливо сконтактуватися, менеджери не реагують на скарги. Муждабаєв вимагає негайно перебронювати свій квиток на наступний рейс до Таллінна.

Схожу інформацію оприлюднив у мережі журналіст Аркадій Бабченко. З київського аеропорту не змогла вилетіти подруга його дочки. Він додав, що останні заяви Міністерства закордонних справ Естонії та очільника закордонного відомства України Дмитра Кулеби свідчать про, що перешкод у польоті до Таллінна не мало б виникати.

Реакція Wizz Air на ситуацію

У компанії у коментарі 24 каналу зазначили, що уважно стежать за ситуацією, спричиненою пандемією COVID-19, а також за правилами та обмеженнями на подорожі, які впроваджують держави. Авіакомпанія виконує рейси згідно з усіма вимогами урядів.

За 4 дні до рейсу Київ – Таллінн (W6 6285) Wizz Air повідомила пасажирів електронною поштою про правила в'їзду в Естонію та необхідні для цього документи,
– наголосили у Wizz Air.

Там також додали, що пасажири відповідальні за те, аби ознайомитися з правилами в'їзду в країну перед здійсненням подорожі й за те, аби надати всі необхідні документи.

Адже обмеження на поїздки та необхідні документи визначаються та впроваджуються урядами різних держав. Вони не є вимогами Wizz Air. Натомість партнери компанії в аеропорту лише перевіряють наявність у пасажирів усіх необхідних документів.

Подорожі українців в Естонію: що відомо