Шостого лютого 2018-го року – надпотужна ракета Falcon Heavy успішно злетіла у космос. У її вантажному відсіку – червоний спорткар Tesla Roadster – особисте авто Ілона Маска. Сама ж подія – справжній зірковий час і період неймовірного успіху для винахідника. Тепер ж у його професійній діяльності триває чорна смуга.
Читайте також: Ілон Маск курив марихуану в прямому ефірі: курйозне відео
Два місяці тому на сторінці Ілона Маска у соцмережі з'явилось повідомлення – про перехід його компанії на приватну форму бізнесу. Мовляв, Маск готовий позбавити Tesla інвесторів. А виробник електрокарів припинить бути публічним підприємством, коли вартість акцій досягне 420 доларів. Така заява не на жарт розлютила Комісію з цінних паперів США – агентство стежить за дотриманням федерального закону у Сполучених Штатах.
Ілон Маск залишається виконавчим директором Tesla
Публікація і справді була жартом. Уже невдовзі в корпоративному блозі компанії спростували інформацію щодо викупу Маском акцій Tesla. Та Комісія з цінних паперів все ж звинуватила винахідника – у шахрайстві. Заявили, що твіт був ні чим іншим, як спробою маніпулювати курсом акцій компанії. Звинувачення було небезпідставним. Адже через повідомлення Маска цінні папери Tesla подорожчали на 11%. А після його спростування – впали ще нижче, аніж до того. Тож у Комісії з цінних паперів вирішили покарати Маска за його безпідставну заяву. Вимагали, аби він залишив Tesla.
Ні статус знаменитості, ні репутація технологічного новатора не передбачають звільнення від федеральних законів про цінні папери,
– повідомив співдиректор Комісії з цінних паперів США Стефані Авакян.
Аби врятувати своє майбутнє в Tesla, Маск погодився на угоду з комісією. Тепер він повинен залишити крісло голови ради директорів і не претендувати на цей пост найближчі три роки. А ще – заплатити 20 мільйонів доларів компенсації. Таку ж суму заплатить і сама компанія.
Ілон Маск – один з найкращих дизайнерів та інженерів електрокарів у всьому світі. Про виробництво електрокарів він знає усе. Думаю, на теперішньому рівні компанія Tesla потребує Ілона Маска значно більше, ніж він її,
– заявив журналіст Business Insider Метью Деборд.
Щоправда, тепер Ілон Маск буде змушений усі пубікації у Twitter, що стосуються компанії Tesla, узгоджувати з її комунікаційною політикою. Якщо йому це вдасться – конфлікт можна буде назвати вичерпаним.