Його впровадження стане можливим лише тоді, коли буде чітко відпрацьована система контролю технічного стану автомобілів. В якості прикладу пропонують орієнтуватися на Польщу, де подібну перевірку здійснюють суб’єкти підприємницької діяльності, однак водій не має права виїхати на дорогу без страховки.
"Отримав протокол, поїхав застрахував автомобіль, поїхав на вулицю. Уявіть, якщо ми у нас зараз зробимо таку систему - у нас сьогодні лише 70% мають поліси цивільної відповідальності. Крім того, законодавством не визначено термін, на який може бути застрахований транспортний засіб. Деякі наші водії страхують на 15 днів, на місяць - для того, щоб пройти державний технічний огляд, всього лиш", - каже заступник начальника Департаменту ДАІ МВС України Сергій Будник.
Нагадаємо, законопроект, запропонований Гриценком передбачає скасування обов’язкового державного технічного огляду автомобілів (окрім спецтранспорту), спрощення оплати зборів за проведення ТО і ліцензування СТО, які проводять подібні перевірки.
Скасування техогляду автомобілів в Україні недоцільне
Бути чи не бути техогляду? У Департаменті ДАІ МВС України кажуть - запропонований Анатолієм Гриценком законопроект щодо скасування державного технічного огляду автотранспорту неприйнятний до сучасних українських реалій.