У той день подивитись дива пілотування прийшли близько десяти тисяч людей. Авіашоу приурочили ювілею авіаційного корпусу ВПС України. Пілоти найвищої категорії Володимир Топонар та Юрій Єгоров мали продемонструвати фігури на Міг-29, однак літак не зміг вилетіти до Львова. Довелось його замінити на СУ-27.
Пілоти намагались на низькій відстані виконати напівпетлю. Літак спершу зачепив дерево, потім крилом землю, декілька разів перевернувся та влетів у натовп людей. Пілоти Топонар та Єгоров встигли катапультуватись. Вони не визнавали вини, звинувативши організаторів у тому, що ті не передбачили безпечної відстані від глядачів.
Також пілоти казали про те, що карти для польотів не відповідали реальності. Зрештою, покарання за авіакатастрофу понесли близько десяти людей. П’ятьох ув'язнили, у тому числі Володимира Топонаря до 14 років та Юрія Єгорова до 8 років. Їм інкримінували відхилення від льотного завдання, низький професіоналізм і недбальство. Згодом строк пілотам скоротили до восьми та трьох років відповідно.
До Скнилівської трагедії найбільшою катастрофою під час авіашоу було зіткнення над авіабазою Рамштайн у Німеччині. 1988 року під час виступу італійських пілотів у повітрі зіткнулись три з десяти літаків "Аермаккі", після чого вони впали на глядачів. Тоді загинуло сімдесят людей, ще три сотні отримали поранення.