За їхніми словами, "Ар-Еска" - найшвидша модель марки. Нова заряджена Octavia представлена у двох кузовах - ліфтбек та універсал, та з двома типами двигунів. Техніку залишимо на десерт, а поки - про візуальні особливості.

Ззовні "Ар-Ески" традиційно відрізняються від стандартних моделей спортивним обвісом, більшими вихлопними патрубками та спойлером. Крім того, для автомобілів доступні оригінальні 17-, 18- та 19-дюймові диски.

Звісно, такі Octavia також отримали переналаштовану підвіску та міцніші гальма. Кліренс, до слова, знизили на 12 мм.

У салоні - спортивні сидіння з розвиненою бічною підтримкою, інше кермо та металеві накладки на педалі.

А тепер - найцікавіше. Крім типу кузова, можна обрати й двигун, адже "Ар-Еска" доступна з бензиновим і дизельним агрегатами. Обидва об'ємом два літри, однак віддача різна: перший видає 220 конячок, а його опонент - майже на 36 сил менше.

Така різниця відчутно вплинула на динаміку. Бензиновий ліфтбек долає першу "сотню" за 6,8 с і може сягнути рекордних 248 км/год!

Дизельній версії, натомість, щоб розміняти "сотню" потрібно 8,1 с. Максималка теж нижча - 244 км/год.

При всьому цьому спортивна Octavia не втратила своєї основної цінності - безрозмірного багажника. Тож, як би це не звучало, але "гарячим" дачникам більше не доведеться обирати між злом і добром. В "Ар-Есці" є і те, і те.