«Цього року ми випускаємо новий вид продукції, а саме вафлі, вафельні трубочки, шоколадні цукерки та плитковий шоколад. І хоча цей ринок в Україні доволі насичений, ми маємо унікальну рецептуру для кожної продукції», - додав Орай Ялчин.
Виготовлені у Києві солодощі експортують і в країни СНД. Крім того асортимент розшириться на понад 30 видів продукції. Саме тому кондитери прагнуть збільшити мережу торгових точок. «Ми будемо боротися за якісну дистрибуцію, оскільки наступного року прагнемо досягти 65 000 торгових точок», - підкреслив директор з продажів в Україні компанії «КБФ» Богдан Осінній.
А щоб довести, що нова продукція варта уваги українців, виробники солодощів запросили власників та директорів дистрибуційних компаній на дегустацію. За словами організаторів, смаки українців вивчали декілька років, тож солодощі розраховані на масового споживача.
Успіх нової продукції зумовлена турецькою технологією та якістю української сировини, стверджують кондитери. Саме тому розраховують, що широкий вибір шоколадних цукерок, плиток та вафель буде до смаку споживачам.