У СОТ прийшли до висновку, що без кредитної підтримки урядів з нульовою відсотковою ставкою та пільговим періодом на час розробки моделей, Airbus не змогла зайняти більше половини світового ринку цивільних літаків. Тепер компанія має повернути частину коштів та змінити структуру фінансування.

Нагадаємо, система підтримки, яку Airbus отримує з дати свого заснування, у 1970 році, є унікальною. Скаргу на неї до СОТ подали у 2004 році Сполучені Штати Америки від імені іншого провідного авіаконцерну - Boeing. Європейці також висунули зустрічну скаргу на незаконне отримання Boeing від уряд США податкових пільг та субсидій на 19 млрд. дол. Проте рішення ухвалене не на їх користь. Справа про субсидії в авіапромі є найбільшою в історії СОТ. За європейськими країнами залишається право оскаржити це рішення.