Авто випускали менше двох років, і на завершення підготували спецсерію хот-хетча - Focus RS500.

Цифровий додаток до назви не висмоктали з пальця. По-перше, всього сконструюють півтисячі таких авто. А по-друге, фордівців надихнула легенда кінця 80-их на ім'я Sierra RS500 Cosworth. Тоді 225 "турбосил" купешки були серйозною заявкою. Як і віддача "п'ятисотого" Focus за сьогоднішніми мірками.

Автомобіль обладнали доопрацьованим 2.5-літровим двигуном від звичайної "Ар-Ески". Результат - більший запас потужності і обертового моменту: 350 конячок і 460 Нм відповідно.

Безумовно, це позитивно вплинуло на динамічні характеристики: заряджений Focus долає спринт до "сотні" швидше від стандартної "Ар-Ески" - за 5,6 с. Щоправда, максималка не змінилась - 263 км/год.

І скільки ж потрібно грошей на це обклеєне чорною матовою плівкою чудо? З огляду на оновлений двигун та дуже багате базове оснащення, новинка обійдеться недешево - понад 40 000 євро.

Старт продажів запланований на 2011 рік, а продаватимуть авто на 20 європейських ринках. Тому, якщо ви впевнені своїх силах, то варто поквапитися зі замовленням. Адже будьте певні - Focus RS500 розійдеться, як гарячі пиріжки.