Таким шляхом пішли і в Renault. Передок нового Megane скопіювали на Clio, а потім - на його спортивні версії GT та RS.
Про них і поговоримо.
Перша модифікація в ієрархії малюка Renault - "Джі-тішка". Це ніби сполучна ланка між нуднуватим базовим Clio та відверто спортивною RS.

Впізнати авто легко - ексклюзивний синій колір, оригінальні диски, здвоєний патрубок вихлопної системи.

Інтер'єр добре відповідає зовнішності. Товсте зручне кермо, яскрава панель приладів, спортивні сидіння з добре розвиненою бічною підтримкою. За доплату доступна заводська навігаційна система.

"Джі-тішку" обладнують 140-сильним бензиновим двигуном об'ємом 2.0, або ж півторалітровим турбодизелем потужністю 105 к.с. Якщо перший розганяє хетч до "сотні" менш, ніж за 9 секунд, то другому й 11 мало. Зате дизель порадує еластичністю та економністю.
Коробка передач в обох випадках - 6-ступінчата "механіка".
Жорстка підвіска дозволяє впевнено почуватися на великих швидкостях, але будьте готові - вся інформація про дорогу передається на п'яту точку.

Renault Clio RS

І все ж, підвіска Clio GT не настільки зубодробильна, як "Ар-ески". Адже це - безкомпромісний хот-хетч. Судіть самі: під капотом - дволітровий турбодвигун потужністю 203 конячки.
Він дозволяє цьому зеленому "жабенятку" здолати стандартний спринт до "сотні" за 6,9 с. Ну і досягти двохсот 225 км/год.

Ціна Clio RS - $33 000. Дорогувато? Розчаруємо - Corsa OPC та Fiesta ST коштують приблизно стільки ж.