Мало хто може визнати, що обрана ним марка - не найкраща у світі. А власники Subaru цього ніколи в житті не зроблять. Їхню фантастичну відданість не сколихне навіть дивакуватий дизайн останніх років.
Пояснювати цей феномен - марна трата часу. Зрозуміти шанувальників Subaru можна лише сівши за кермо одного з автомобілів бренду, до прикладу, Impreza R-Sport. Точне управління, миттєвий відклик на газ - це справжній драйверський автомобіль. Якщо ж цього виявиться замало, то варто поглянути на топову Impreza WRX STI. Зараз пояснимо чому.
Отже, про все по порядку. Спершу відзначимо дизайн. Дуті крила, коротші бампери й оригінальний спойлер помітно змінили вигляд Impreza. Вона стала злішою, а відтак привабливішою. Безумовно, одразу видно, що авто орієнтоване на швидку їзду.
Сівши всередину, починаєш ще більше розуміти фанатів моделі. "Стіха" призначена виключно для активного драйву: тут лише найнеобхідніше - клімат-контроль і магнітола, ніяких модних аксесуарів - водія ніщо не має відволікати від дороги.
За прискорення відповідає традиційно опозитний турбодвигун. 2.5-літровий бензиновий агрегат розвиває 300 конячок і 407 Нм. У парі зі шестиступінчатою "механікою" він розганяє Impreza до "сотні" за 5,5 с. До слова, авто можна оснастити п'ятиступінчатим автоматом, що не найкращим чином позначиться на динаміці.
Спорткар обладнують новомодною системою Si-Drive, яка допомагає обирати оптимальні режими роботи двигуна. Трансмісію "Стіха", зрозуміло ж, успадкувала повнопривідну.
Але є в цьому автомобілі і те, з чим складно змиритися навіть справжньому фанату - ціна. Базова версія Impreza STI обійдеться у $50 000.