"The Huffington Post" – один з найуспішніших блогів у світі, заснований ще у 2005 році Аріанною Хафінгтон. Після п'яти років роботи над блогом, де світові події висвітлювалися у власному стилі, їй вдалось продати своє творіння за понад 300 мільйонів доларів, при цьому залишити за собою місце головного редактора, маючи в підопічних таких зірок як Алек Болдвін. В 2012 ж "Huffington Post" досягнув нової вершини, вигравши Пулітцерівську премію.

На жаль українськім "блогерам" про такі висоти і не мріяти. Зараз на вітчизняному ринку, на жаль, найпопулярніші серед блогерів, якщо говорити про Facebook, політики, ті, хто пишуть про політику, ну і військові.

Перше місце за Арсеном Аваковим, в нього майже 270 тисяч підписників. У Дмитра Тимчука понад 230 тисяч. Третій найпопулярніший блогер українського Facebook нардеп від "Самопомочі" Семен Семенченко. Далі Олег Ляшко та Мустафа Наєм і Юрій Бутусов. Блогер, якого можна назвати людиною не із політики, а більше із шоу-бізу з'являється у списку лише десь на шостій позиції – це шоумен і артист Дмитро Чекалкін, у нього понад 150 тисяч підписників. Якщо говорити про користувачів, які перетворили свої сторінки уже в окремий веб-ресурс, то це Доктор Комаровский. Його сторінку залайкали вже майже 350 тисяч осіб.

У світовій ж трійці лідерів найвідвідуваніших сторінок у Facebook політикою навіть приблизно не пахне. Найбільше підписнків у колумбійки Шакіри – за нею слідкують понад 106 мільйонів людей. В зірки мадридського "Реала" Кріштіану Роналду більше 105 мільйонів підписників. Третя ж за популярністю особиста сторінка в репера Eminem – 98 мільйонів. Навіть у монстра Cосa-Cola і те менше підписників.

Якщо хочеться менше читати, а більше насолоджуватися картинкою, то для цього Instagram. Тут ситуація зовсім інша, ніж в українському Facebook, і зірки не мають відношення до Верховної Ради та політики. Беззаперечною лідером серед українців є Віра Брєжнєва. На аккаунт колишньої учасниці ВІА-Гра підписані 1,3 мільйона людей.

Світова ж трійка виглядає ще цікавіше: на першому місці Джастін Бібер, в якого ледь не 12,5 мільйонів підписників. На другій позиції Кім Кардашіан – у неї 12 з копійками. І замикає світову трійку Ріанна – майже 11 мільйонів.

Якщо ж замало звичайних картинок, тоді перейдемо на Youtube, де блоги ще популярніші, ніж у Facebook чи інших соцмережах. Підірвати інтерес аудиторію може будь-яка тематика. Одна із останніх сенсацій Youtube – блог Ларса Андерсона, який розповідає про мистецтво стріляння із луку, порівнюючи із відомим прикладами в історії та кінематографії.

В Україні ж досі популярні політичні пародії, а один із найуспішніших відео блогів "Телебачення Торонто" із Майклом Щуром, який із сарказмом описує політичні події, що відбуваються в Україні та Росії.

На жаль, ринок соцмереж та блогів не надто розвинутий, тому говорити про вітчизняних блогерів, які заробляють собі на життя, а тим більше блогерів-мільйонерів ще дуже рано.