З роками конструкції велосипедів вдосконалювались. Вони почали виконувати чимало функцій – байки застосовували для вантажних перевезень, на них проводили змагання, і навіть воювали.
Історія розвитку
Здавалось, що із стрімким розвитком таких чотириколісних транспортних засобів, як автомобілі, де людська сила застосовується здебільшого лише для крутіння керма, велосипеди просто зникнуть із лиця землі. Це сталося частково. Їх відсунули навіть не на другий, а завдяки мотоциклам-мопедам, на третій-четвертий план. На велосипедах, як правило пересувалися в сільських місцевостях, ведмеді у цирку і ті, хто не мав можливості придбати таку розкіш, як автомобіль.
Коли ж на зламі тисячоліть культ здорового способу життя сягнув свого піку, а людям набридли збіговиська у фітнес-центрах, велосипеди поступово почали повертати свої позиції.
Країни-лідери з використання велосипедів
Особливо у Скандинавії, на Туманному Альбіоні і у Західній Європі. Попри те, що Амстердам величають велосипедною столицею, де навіть існують готелі для велосипедистів, першість серед націй, які найбільше крутять педалі, досі утримують данці. В середньому протягом року громадяин Данії накручує майже 900 кілометрів – це більше, ніж відстань від Львова до Полтави. Найлінивішими ж велосипедистами на старому континенті є гарячі іспанці – всього 20 кілометрів за рік.
Протягом кількох останніх років велосипедний туризм і "сітібайки" стали модними і в Україні, а зараз й взагалі ми живемо в "велоепоху". За рік обсяги продажів велосипедів в Україні збільшуються приблизно на 50 відсотків.
Особливості велотюнінгу
Для багатьох власників безмоторних двоколісних, велосипед - це не просто засіб пересування, а стиль життя. Для таких веломаньяків й існують вінтажні веломайстерні та спеціальні такі собі салони краси, де ваш байк легко відтюнінгують до непізнаваності. Змінити можна усе, від сидіння до дзвінка. Обтягнути усе шкірою чи бамбуком. Або ж причепити дерев’яний ящик. Основне, не захопитися тюнінгом, щоб на виході він хоч трохи нагадував патент професора Фон Деза.