Безвіконний літак

Паризька дизайнерська компанія Technicon Design представила концепт футуристичного літака IXION Windowless Jet. Одна з його ключових особливостей – відсутність вікон. Замість них – гнучкі екрани, якими вкрили внутрішні частини стін та стелі бізнес-джета.

На фюзеляжі встановлена низка зовнішніх камер, які фіксують все, що відбувається довкола літака на 360 градусів. Зображення коректується і відтворюється на дисплеях в режимі реального часу. Також передбачена можливість показу пасажирам будь-якого відео – це може бути космос, красивий пейзаж, можна навіть здійснювати відеоконференції.

За словами розробників, безвіконна конструкція літака – це не просто оригінальне дизайнерське рішення. Вона має свої переваги – зокрема, забезпечує більшу гнучкість при проектуванні інтер'єру та дозволяє знизити витрати.

А ще – у безвіконному бізнес-джеті використані існуючі технології. Тож запуск літака у серійне виробництво – цілком реальна перспектива.

Кубо-камера

Компанія Polaroid випустила бюджетну екшн-камеру під назвою Cube. Кубоподібний пристрій з довжиною ребра всього 35 мм оснащений ширококутною камерою, дозволяє знімати відео в форматі Full HD та робити 6-мегапіксельні фотографії.

Корпус "Кюба" пило-, водо- та ударостійкий. На нижній частині розташований потужний магніт, за допомогою якого камеру можна надійно прикріпити до будь-якої металевої поверхні. Однак є і спеціалізовані кріплення-підставки та навіть корпус для підводних зйомок на глибині до 10 метрів.

Ціна екшн-камери Polaroid Cube – 100 доларів.

Робот-дворецький

Роботи на підмогу консьєржам. Американська мережа високотехнологічних готелів Aloft вирішила підвищити якість обслуговування доволі незвичним способом. Відтепер свіжі рушники та сніданок в номери розноситимуть спеціальні роботи.

Автоматичний дворецький під назвою Botlr важить 45 кілограмів та має зріст один метр. Для спілкування з гостями та персоналом передбачений 7-дюймовий планшет, а модулі 4G та Wi-Fi дозволяють машині самостійно викликати ліфти, відправляти запити на рецепцію та отримувати завдання.

Працівники готелю після замовлення від гостя складають усе необхідне у корзинку робота, вводять інформацію про поверх та номер. Коли Botlr наблизиться до кімнати, він зателефонує і повідомить, що прибув.

Чайових не просить. Найкраще, що може зробити гість для робота – подякувати за допомогою спеціального "твіту" з хеш-тегом #meetbotlr.

Наразі, механічний дворецький працює в одному готелі. Якщо пілотна програма буде успішною, то згодом у кожному із понад 100 закладів Aloft з'явиться 2-3 таких роботи.