Усі банківські процеси обробляються на спеціальних машинах, які щомиті проводять тисячі операцій. Але що відбувається в разі екстренних ситуацій, коли ці машини перестають працювати? Тоді робота банку зупиняється, і він просто не може обслуговувати своїх клієнтів. Тому дуже важливо, щоб всі банківські процеси були збудовані на надійній технологічній базі, — відзначив Томаш Вишневський, заступник голови правління ПУМБ.
За словами банкіра, у зв'язку з військовими діями, робота фінансової системи була значно ускладнена. Це ще раз доводить, що банк не може існувати без сучасних каналів зв’язку, надійних IT-систем та без продуманого сценарію роботи в непередбачуваних ситуаціях.
В нашому банку впроваджена система організації безперервної діяльності, яка забезпечує безперебійну роботу банку навіть у разі непередбачених ситуацій — катастроф, землетрусів, терористичних загроз. Завдяки цій системі, коли на Сході країни навесні відбулося загострення ситуації, ПУМБ оперативно організував альтернативний канал для проведення платежів через Київ, — розповів Томаш Вишневський.
В Україні не всі банки мають повноцінні резервні центри. У ПУМБі ж їх два. У найближчий час заплановано створення третього. А це свідчить про те, що навіть в найбільш непередбачуваних ситуаціях клієнти банку зможуть отримати найякісніше обслуговування.