Документом, зокрема, забороняється включати в договір про постачання додаткові послуги, пов’язані з просуванням товарів. Крім того, проектом закону передбачений механізм державних інтервенцій на ринки соціальних товарів.

Так, у разі зростання цін на окремі види товарів на більш, ніж 10% протягом 30-ти днів, Кабінет Міністрів може застосовувати спеціальний вид державного регулювання ціни на строк не більше, ніж 90 календарних днів. Крім роздрібної та оптової торгівлі, законопроект регулює діяльність інтернет-магазинів, суб'єктів мережевого маркетингу, а також торгівлю на ярмарках.

Нагадаємо, аналогічний закон був ухвалений минулого року в Росії. Він призвів до того, що новим виробникам стало важче отримати доступ до роздрібних мереж, а асортимент на полицях поменшав, адже супермаркети стали віддавати перевагу лише популярним маркам.