"Ми покращили свої позиції завдяки суцільному оновленню модельного ряду, бо представили на ринок 11 новинок. Неабиякі надії ми покладаємо на новий Duster та Renault Megane, що обов’язково займе свою нішу у сегменті С. Окрім цього надзвичайно популярними стали дизельні модифікації нових моделей. Загалом, наша доля ринку у четвертому кварталі перевищила 7%", - зауважив голова Правління компанії "Renault в Україні" Ян Птачек.
Оновлений модельний ряд дозволить ще більше закріпитися на ринку України, стверджує автовиробник. А новий Duster, що презентували офіційно, лише допоможе в цьому. «З одного боку – це багатофункціональний автомобіль, що здатен умістити 5 осіб і велику кількість багажу. Цей автомобіль спеціально для тих, хто не хоче звертати увагу на особливості наших доріг, бо автомобіль має підвищений кліренс (210 мм) та підвищену прохідність», - каже менеджер з продукту компанії "Renault в Україні" Андрій Улітенко.
Цього року французи і надалі розвиватимуть дилерську мережу, утім, основний акцент буде на якість обслуговування клієнтів та вигідні фінансові продукти.