Свій товар на автошоу представляють понад тисячу виробників, на глядачів очікують понад 200 автоновинок.

"Ми очікуємо 900 тисяч відвідувачів, нашу подію висвітлюють понад тисячу журналістів з усього світу. Це найголовніший автоярмарок у світі", — заявив речник німецької Асоціації автоіндустрії Екхарт Роттер.

Екологічність — один із трендів цьогорічної виставки. Виробники хизуються машинами, у яких майже немає шкідливих викидів в повітря. Екомашини представили, зокрема, Nissan, Тоyota, BMW та цьогорічний дебютант - тайванський стартап "Сандер Пауер".

Читайте також: 5 авто з майбутнього: поїздки без водія та з комфортом

Експерти пророкують бум на ринку позашляховиків, тому їх почали виготовляти навіть компанії еліт-класу — Bentley та Jaguar. Ці новинки глядачі вперше побачать у Франкфурті. Свої позашляховики представили також Mazda, Audi та Volkswagen.

На виставці також презентували Lamborghini "Ураган". Вона надійде у продаж наступного року, її ціна складає понад 300 тисяч доларів.

Наступні два дні авто-шоу у Франкфурті відкрите тільки для журналістів. А от з 17-го вересня понад 200 тисяч квадратних метрів експоцентру відкриють для усіх охочих.

Автор сюжету — Ольга Липинська.