«Коньяк, як і парфуми, для кожного індивідуальний. Завдяки подвійній дистиляції, наш коньяк має м'який смак з квітковими тонами. Втім містить менше ноток деревини. Він надзвичайно ароматний. Якщо ви шукаєте напій з насиченим багатим смаком - Мартель саме те, що вам потрібно», - розповів Бертран Гінуазо,
Бренд-Амбасадор коньячного Дому "Martell".
Гостям запропонували порівняти 4 сорти коньяку різноманітної витримки - від легкого молодого напою до витриманого і насиченого. Крім того, гостей частували коктейлями на основі коньяку.
«Останні тенденції свідчать про різноманітність вживання напоїв не лише в чистому вигляді, але й в коктейлях. Так ми залучаємо нову аудиторію. Адже існує стереотип, що коньяк вживають лише в чистому вигляді. Ми ж хочемо донести до споживача нові цікаві тенденції вживання напоїв», - пояснив Андрій Чечель, менеджер з торгового маркетингу.
До речі, один із запропонованих коньяків - Martell Cordon Bleu цьогоріч святкує ювілей - сто років. Напій вже встиг стати справжньою легендою.