Про це державна уповноважена АМКУ Марія Процишен повідомила у Facebоok.
Читайте також: "Київстар" збільшив обмеження щодо мобільного інтернету
Зі серпня 2018 року деякі користувачі "Київстар", "Vodafone Україна" і lifecell платять не за місяць користування послугою, а за 28 днів. Тобто абоненти замість 12 абонплат на рік зобов'язані платити 13 разів.
У своїх поясненнях оператори заявили, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлений саме щодо абонентної плати і вказали, що в них є інший різновид плати – «плата за пакет послуг», тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їх нових тарифних планів.
Однак у документах оператори використовують саме термін "абонентна плата".
"Зважаючи на вищенаведене та спірність питання щодо відповідності принципам добросовісної конкуренції факту встановлення 4-тижневого розрахункового періоду, а також комунікації окремих операторів щодо його запровадження було прийнято рішення про відкриття справ проти компаній "Київстар", Vodafone Україна" і lifecell за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції", – йдеться у повідомлені.
Нагадаємо, раніше всі мобільні оператори України перевели деякі тарифні плани на 28-денну тарифікацію. В цілому за 12 місяців абонентам таких тарифних планів доведеться оплатити зв'язок 13 разів.