Окей, продано: як у Viber можна розвивати електронну комерцію

Як електронну комерцію можна розвивати  у месенджерах
Як електронну комерцію можна розвивати у месенджерах / Фото/прес-служба Viber

Месенджери все більше стають частиною життя людей, спрощуючи не лише спілкування між собою, а й ведення бізнесу, перетворюючи користувачів на потенційних клієнтів компаній. Так, месенджери можна використовувати для онлайн-просування товарів і стимулювання продажу, пошуку нових клієнтів і налагодження комунікації зі споживачами тощо.

Як месенджери допомагають розвивати сферу e-commerce, і чим вони будуть корисні в майбутньому на прикладі месенджера Viber, розповіла PR-директор Viber в регіоні, де входить Україні,  Яна Рожкова.

Цікаво: Viber незабаром зазнає суттєвих змін, – директор з продажів месенджера

За її словами, за останні роки Viber використовує досвід Rakuten (своєї материнської компанії), розвиваючи мобільну комерцію і тестуючи нові функції. Це перспективний напрямок, адже сегмент онлайн-торгівлі зростає в усьому світі.

Viber

Яна Рожкова

Зараз близько 20-25% глобального прибутку Viber припадає саме на e-commerce, третина – на рекламу (наприклад, різні нативні формати і бізнес-повідомлення) та третина – на телеком-сервіси.

Отож, в майбутньому користувач буде отримувати в додатку для обміну повідомленнями все, що раніше доводилося шукати на різних сайтах. Частина нововведень вже дають змогу користуватися месенджерами як мультифункціональною платформою.

Опитування для користувачів

На початку цього року Viber запустив нову функцію – опитування. Їх можна створювати в групових чатах і спільнотах та включати до десяти варіантів відповідей. Результати оновлюються в режимі реального часу. У чатах – голосування відкрите, а в спільнотах – анонімне. У групових чатах додати опитування може будь-який учасник, а в спільнотах – адміністратори та супер-адміністратори.

За допомогою цієї функції можна визначити рівень зацікавлення споживачів щодо продуктів і послуг брендів у спільнотах, учасниками яких вони є. Так можна дізнатися, що клієнтам сподобалося в сервісі, а що потрібно переробити, лінійку якої продукції краще збільшити у виробництві, а яку зменшити тощо.

Viber

Опитування у Viber

"Клавіатура для шопінгу"

Зовсім нещодавно в США, Великобританії та Росії, Viber додав функцію онлайн каталогу прямо в додатку. У головному меню з'явилася кнопка "Viber-каталог", яка відкриває спеціальну "клавіатуру для шопінгу".

За допомогою цієї функції користувачі зможуть переглядати товари від партнерів Viber, не виходячи з чату, а також ділитися ними з друзями, колегами або близькими. Після вибору товару, який сподобався, користувач перенаправляється на сторінку здійснення покупки.

Читайте також: Власник Rakuten Viber допоможе Зеленському із проектом Держава в смартфоні

"Клавіатура для шопінгу" містить список доступних товарів від компаній-партнерів. Так, з месенджером вже співпрацюють бренди Macy's, Saks Fifth Avenue, Asos. У майбутньому доступних магазинів стане ще більше.

Додаток забезпечить повну конфіденційність покупок користувачів. Пересилати товари можна, не побоюючись витоку: ні магазини, ні сам Viber, ні будь-які треті особи не мають доступу до повідомлень у чатах.

Чат-боти

Чат-боти є дуже зручними для використання в онлайн-торгівлі, оскільки автоматизують найпростіші дії та клієнтські запити. Боти спрощують процес комунікації не тільки для користувачів, але і для компаній. Наприклад, знижують навантаження на колл-центри. Так, в Україні їх використовують найрізноманітніші бізнеси: від банків до шоу-бізнесу, а також державні компанії.

Банкінг

Банки активно користуються можливостями, які створюють програми для дзвінків і обміну повідомленнями. Банкінг в месенджерах - це важливий тренд на ринку e-commerce, який дає змогу крім безпосередньої комунікації з клієнтами, ще й проводити там фінансові операції. Так, в Україні чат-ботами користуються ПУМБ, ПриватБанк та Райффайзен Банк Аваль. У банків вкрай високі стандарти безпеки, а, відповідно, і вимоги до захисту клієнтських даних у Viber.

Клієнти банків можуть самостійно в будь-який час отримати інформацію про рух коштів, дізнатися суму мінімального платежу по карті і суму до повного погашення, суму останнього зарахованого та наступного платежу по кредиту, оформити карти для виплат тощо.

Власна криптовалюта

Влітку 2018 вперше зайшла мова про створення криптовалюти Rakuten Coin на основі технології блокчейн та діючої програми лояльності Rakuten Super Points.

Мета проекту – збільшити мережу роздрібної та оптової торгівлі за рахунок міжнародних транзакцій і уникнути комісій. Так, голова напрямку електронної комерції Viber Зефрін Ласкер недавно повідомив, що її запуск планують до кінця цього року і він буде глобальним.

В епоху e-commerce месенджери вже є каталізаторами між продавцями і покупцями, забезпечують більше зручностей для суспільства через проведення особистих комунікацій з клієнтами.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Залиште відгук