Реклама на дитячих каналах

Велика частина нововведень, які торкнуться безпосередньо наповнення акаунтів контентом і реклами, припадає на користувачів, які наповнюють канали відеоматеріалами для дітей і заробляють на цьому. Адміністрація YouTube обмежила показ рекламних оголошень на таких ресурсах.

Цікаво: Google відключила розумний будинок Xiaomi: що трапилося


YouTube змінив політику розміщення реклами на дитячих каналах

Читайте також: Як видалити профіль в Instagram: покрокова інструкція

Окрім того, сервіс не буде збирати дані про маленьких глядачів.

"Тепер YouTube сприймає особисту інформацію усіх, хто переглядає дитячий контент, як інформацію від дітей, незалежно від віку користувача. Це означає, що для цих відео ми обмежимо збір і використання даних, тобто відключимо деякі функції", – йдеться у повідомленні YouTube.

Тож тепер потрібно обов’язково обрати, для якої аудиторії зроблений контент. Це можна зробити на рівні каналу або для відео.

Мета

Таргетувати рекламу глядачам дитячого контенту в керівництві відеохостінгового сайту заборонили в зв'язку зі скаргою до комісії наглядової громадської організації Truth in Advertising ("Правда в рекламі"). Тоді YouTube заплатив штраф у сумі 170 мільйонів доларів за порушення закону США про захист конфіденційності дітей в інтернеті. Компанію звинуватили у тому, що вона збирала дитячі дані і використовувала їх у рекламних цілях.

Про ці зміни YouTube попередив користувачів ще у вересні минулого року.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно