Одне з таких – гібридні двигуни. Вперше таким обладнана яхта Divine. Щоб вона йшла швидко, працює двигун внутрішнього згорання. Та його можна переключити в електрорежим, якщо відстань – не головна ціль. Зазвичай, електродвигуни рекламують як спосіб зекономити на пальному. Коли ж мова йде про продажі найбагатшим, діють інші аргументи.

Інтерес – у можливості іти під вітрилом у повній тиші. Тільки уявіть – пливете у відкритому морі, світає – і немає ніякого шуму. Ви чуєте хвилі, голос моря, але не шум двигуна,
– розповідає координатор з продажів Palumbo Group Джуліо Мареска.

Та сорокаметрова Divine має чим вразити і крім гібридного двигуна. Наприклад, цифровою системою управління, за допомогою якої капітан може керувати всією яхтою. Щоб придбати технічне диво, треба викласти майже 15 мільйонів євро.

Є й відносно невелика яхта YTX. Її завдання – перевозити речі, що можуть знадобитися під час подорожі. Навіщо захаращувати обмежену площу власної яхти, якщо можна просто докупити ще один човен, кажуть проектувальники YTX. Сюди можна помістити два човни, мийку чи холодильник. Все можете спакувати на допоміжне судно, що усюди курсуватиме за вами.

Яхт-шоу у Монако триває вже 26 рік поспіль.

Читайте також: Як виглядають найкрасивіші аеропорти світу