Якщо минулого року в Україні було продано близько 2 тис 200 автомобілів, то на кінець поточного року учасники ринку прогнозують продажі на рівні 3 тис автомобілів. Економічна криза серйозно вдарила по продажах вантажівок, адже основні споживачі спецтехніки - будівельники, і саме вони постраждали від кризи чи не найбільше. Нагадаємо, у “золоті” 2007-2008 роки продажі вантажівок в Україні сягали 7 тис. на рік. Наразі з відновленням економічної активності та поступового відновлення будівництва учасники ринку сподіваються на зростання продажів власної продукції.
”Повинен розвиватися будівельний бізнес, який в свою чергу повинне потягти за собою спецтехніку та вантажні авто. Коли вдарила криза, вантажна техніка найбільше відчула на собі цей удар і зараз, коли економіка йде в перед, я думаю, що продажі вантажної техніки також збільшаться”, - каже директор регіону "Україна" ВАТ "КАМАЗ" Андрій Дербєнєв.
Зауважимо, усі учасники ринку особливі сподівання покладають на підготовку України до Євро 2012. Адже при будівництві доріг та інфраструктурних об’єктів без техніки не обійтися. Крім того, з цього року знову відновилися державні тендерні закупівлі, що не могло не сприяти активізації ринку вантажних автомобілів.
“Ми сподіваємося взяти участь в державних закупівлях по обновленні пасажирських автопарків країни, не таємниця що вони зношені на 80% в Україні. Також ми сподіваємося тісно попрацювати з портами України та міжнародними перевізниками”, - каже генеральний директор ВАТ "Торговий дім" МАЗ-Україна Андрій Єсмановіч.
Наразі, лідерами продажів на Українському ринку вантажних автомобілів є іноземні компанії. Зокрема Камаз, МАЗ, Маn, Scania та Volvo. Український виробник вантажівок - КРАЗ переважно працює на експорт. 90% його продукції іде на ринки інших країн. Сьогодні керівництво компанії говорить про необхідність проведення державної політики з підтримки вітчизняного товаровиробника. Кажуть без чого частка КРАЗу на ринку України не зросте.
”Наш Уряд повинен в першу чергу звертати увагу на національного виробника. Де? Назвіть хоч одну країну, де б підтримували чужого автовиробника. Якщо подивитися на державну політику Росії, Білорусі, Америки, ЄС всі підтримають національного виробника. Ми розраховуємо на цю підтримку в рамках державних інфраструктурних програм і в Україні”, - каже перший заступник генерального директора "АвтоКРАЗ" Ігор Фоменко.
Зауважимо, сьогодні головними замовниками КРАЗу в Україні є Міністерство оборони, Міністерство аграрної політики, МНС, "Укравтодор" та лісові господарства.