За підсумками березня, ринок зріс ледь не на чверть, порівняно з показником за аналогічний період минулого року - і досягнув 1 млн. проданих автомобілів.

Популярними серед американців залишаються невеликі авто, хоча смак до розкоші також присутній. Експерти говорять, що зростання ринку є штучним та не відображає реального стану речей. Автовиробники стимулюють продажі за рахунок спеціальних пропозицій, акцій та знижок.


В березні лідерство на ринку знову повернув собі концерн General Motors. Його продажі в річному еквіваленті зросли на 21% - до 188 тис. автівок. Лідер лютого - компанія Ford - продемонструвала зростання, порівняно з лютим 2009 року, на 40% - до 184 тис. автомобілів. В плюсі залишились представники німецького автопрому BMW, Daimler та Porsche. За рахунок небачених раніше дисконтів на третину збільшила продажі Toyota. А ось інший представник Детройтської трійці - компанія Chrysler - розчарувала: її продажі в річному еквіваленті впали на трохи більше ніж 8%.