Видання The Guardian пише, що повністю переходити на надання послуг ні платній основі Telegraph Media Group не має наміру. Зараз менеджери компанії вивчають різні моделі заробітку на платному контенті в онлайні, включаючи введення плати за користування версіями видання для власників планшетних комп’ютерів, а також часткове введення платного доступу до сайту Telegraph.co.uk.

Передбачається, що будь-які форми платної підписки на цифровий контент Telegraph Media Group введе в 2011 році. Втім, остаточного рішення компанія ще не прийняла.

Джерела The Guardian також відзначили, що менеджери Telegraph Media Group з цікавістю стежать за сайтом The New York Times, який з 2011 року введе платний доступ до контенту. Читачі сайту зможуть ознайомитися з обмеженим числом статей. Після того, як ліміт вичерпається, їм запропонують оформити підписку.