Щоранку перед виходом на роботу працівники компанії посміхаються ось у цей пристрій. Комп’ютер прораховує роботу усіх м’язів обличчя і визначає, чи посмішка щира, чи просто для годиться.
Звісно, ця вимога не обов’язкова - люди можуть і не посміхатися. Проте тести довели: усміхнений залізничник надихає пасажирів на хороші відгуки про сервіс компанії. А це майже 100% гарантія того, що людина ще раз скористається послугами залізниці і відповідно збільшить її прибутки.
Наразі сканери встановили на 15 головних станціях. Лише через одну Шінагаву щоденно проходять 250 тисяч людей. Всіх їх зустрічає добра посмішка станційних працівників. Для японців, які важко працюють з вечора до ранку, щира посмішка - як промінчик сонця серед похмурого неба.