Його рідко побачиш на віддаленій від асфальтних доріг місцевості. Треба визнати - ця конячка призначена скоріше для міських доріг і гладких швидкісних шосе. Однак "равчик" може запропонувати досить широкі можливості для водія, особливо у версії Sport.
Японські майстри вже не перший рік працюють у напрямку максимальної практичності, яка так радує європейських водіїв. Лінійка RAV починається з базової 4-циліндрової моделі з переднім приводом. Але всього смаку, зрозуміло, ви не відчуєте. Драйв починається з дорожчих комплектацій, які пропонують повний привід, V-подібну "шістку" і, нарешті, розкішний шкіряний салон.
RAV4 Sport своєю чергою теж має кілька версій - базову і Limited, яка порадує покупця всілякими новомодними девайсами та чудовими можливостями. Остання, до речі, може здивувати потужним 3,5-літровим агрегатом. Цікаво, що американці дуже полюбили цю версію, пояснивши палкі почуття прекрасним балансом потужності та витрат.
Хто не в курсі, історія самої моделі RAV4 починається з недалеких 90-х, коли за основу створення нового авто взяли Toyota Corolla. Але з тих пір багато що змінилось, і кросовер продовжував розвиватися і міцнішати. За цей час він став помітно більшим, сильнішим і цікавішим. До слова, це вже третє покоління успішного японського "паркетника".
Звичайно, зовнішній вигляд теж змінився і, чи варто казати, - на краще. У спортивній версії є симпатично пофарбовані дверні ручки, протитуманки і, нарешті, 18-дюймові литі диски. А управління має яскраво виражений спортивний характер.
Лінійку двигунів RAV4 поповнив 4-циліндровий агрегат 2AR. Він має алюмінієвий блок, зручну систему регулювання фаз газорозподілу, вдосконалені форсунки тощо. Завдяки таким нововведенням 2,5-літровий двигун демонструє серйозні характеристики. Потужності авто не вистачає однієї конячки до позначки 180, а обертовий момент становить 233 Нм. Також кросовер можна назвати досить економним - споживає він не більше, аніж будь-який седан чи хетч - 10-12 літрів на "сотню". Щоправда при спокійній їзді.
Підвісці надали спортивного характеру, плюс відмінний "автомат" сприяє тому, що авто доволі жваво стартує з місця. От тільки із заасфальтованого місця.