Кампанія, за задумом її авторів, має повернути довіру клієнтів після кількох відкликань своїх авто, які торкнулися близько дев'яти мільйонів автомобілів.
У рекламі беруть участь працівники "Тойоти", які розповідають про надійність і безпеку автомобілів марки, а також про дотримання усіх процедур контролю якості під час випуску.
"Якщо я помічаю будь-яку несправність, я смикаю шнур "undone" і весь виробничий процес повністю зупиняється до тих пір, поки ця проблема не буде усунута", — говорить Бріді Такер — співробітниця підприємства Toyota у Великобританії, де збирають моделі Auris і Avensis . Слоган рекламної кампанії: "Твоя Toyota — моя Toyota".
Перші ролики в рамках цієї кампанії вже запущені в Німеччині і Великобританії. У травні вони будуть показані на телеканалах BBC World і CNN, а в друкованій пресі з'являться аналогічні рекламні блоки. До червня цю кампанію планується запустити у Франції, Італії та Іспанії, які входять до числа головних європейських ринків для "Тойоти".
У першому кварталі поточного року продажі Toyota в Європі впали на 7,1% (у січні продажі збільшилися, однак у лютому було куплено на 20% менше машин, а в березні — на 13,6%).