Проби, відібрані на місці аварії, виявили, що міцність бетону з якого була побудована вежа для підйомника - нижча, ніж мала бути. До того ж зруйнований копер будувався понад 50 років тому, коли у радянських будівельників не було норм, що регулюють якість бетону. Ще одна причина, за якою могла статись руйнація копра - заміна в 70 роках шведської підйомної машини на радянську, яка була важчою за оригінал.

"В 70 роках замінювали підйомну машину, вона виявилась важчою"
“На жаль в той час не було методів та коштів для вивчення правильної можливості для встановлення цієї машини. Вона важча, і за своїми динамічними навантаженнями сильніша шведської”, - каже генеральний директор ДП "Макіїввугілля" Станіслав Толчин.

Нагадаємо, трагедія на шахті Бажанова сталась минулого тижня, під завалами внаслідок падіння копру загинуло 11 гірників.