Найбільші вуличні рекламні площі — понад 2 тис тисячі бордів — окупувала “Батьківщина”, кажуть експерти, трохи поступився їй “Народний фронт”, на третьому місці — Блок Порошенка. Аналогічна ситуація з телерекламою.

Агітують кандидати здебільшого просто — без хитромудрих символів, показують своє обличчя. Фаворити перегонів, як Блок Порошенка, а за ним і “Батьківщина”, намагались не змінювати символів, які добре запам`ятались виборцям на попередніх кампаніях. А от “Опозиційних блок”, сформований здебільшого з вихідців з Партії регіонів, аби ще більше не обізлити виборця — на агітплакатах своїх облич не показує.

За місяць передвиборчої агітації загальні витрати кандидатів складуть півмільярда гривень, наголошують експерти. Агіткампанія під час чергових парламентських виборів у 2012 році обійшлася учасникам перегонів у понад півтора мільярда гривень.