Нові рекламні акаунти Twitter, які представили в четвер, 29 липня, дозволяють створювати "спонсоровані твіти для передплатників" промоаккаунтів. Творці мікроблога передбачили можливість відкладеної публікації спонсорованих записів: користувач побачить повідомлення, навіть якщо він не був у мережі у момент, коли компанія опублікувала рекламу.
Рекламні засоби вже випробували в рамках просування косметики компанії Sephora. Ще в лютому Sephora оплатила створення 15 рекламних акаунтів для просування конкурсу, за умовами якого косметику від фірми могли отримати шанувальники шоу Glee на каналі Fox. Аналіз тієї рекламної кампанії показав, що реклама в Twitter була на 700% ефективніше, ніж очікували фахівці.
Після цього Sephora вирішила випробувати нові рекламні можливості Twitter. Для цього було розширено бюджет Sephora на промокампанії, стверджують представники бренду, при цьому не уточнюючи обсяги додаткових вкладень.