Ще б пак - парфуми стали символом справжньої, впевненої у собі жінки. Незважаючи на те, що аромат винайшли ще у далекому 1921 році, до сьогодні формула практично не змінилася. На той час парфуми на основі молекул альдегідів були справжньою фантастикою.

″Шанель №5 - ця назва як і самі парфуми були новацією для того часу. Аромат був п’ятою пропозицією, яку вибрала Коко Шанель″, - каже голова прес-центру "Шанель" Софі Вержіс.

Головна нота Шанель №5 - квіткові аромати. Троянди для найзнаменитіших у світі парфумів вирощують на півдні Франції. Для того, щоб отримати кілограм квіткової есенції, потрібно кількасот кілограмів квітів.

″У цій посудині приблизно 7 кілограмів продукту, для його виробництва ми витратили цілих 3 тонни троянд″, - каже керівник лабораторії Жан-Франсуа Вйей.

Проте експерти стверджують - загублена краса рослин повністю розкривається у ароматі Шанель №5. Адже мільйони жінок у всьому світі просто не можуть помилятися. Серед палких прихильниць цих парфумів - Катрін Деньов, Кароль Буке, Естелла Уоррен, Ніколь Кідман, Одрі Тоту.

Коли Мерилін Монро під час одного з інтерв’ю запитали, що вона одягає коли лягає спати, кіноакторка відповіла - лише кілька крапель Шанель №5. Про шалену популярність парфумів свідчить і те, що кожні 55 секунд у світі продається один флакон легендарного аромату. А отже, є всі підстави сподіватися, що навіть через 100, а то і 200 років Шанель №5 не втратить своєї популярності.