Про це повідомляється на офіційному сайті організації. Комітет прийшов до висновку, що реклама компанії вводила в оману покупців, так як у виробництві сумок використовувалися швейні машинки.
Увагу ASA привернули дві реклами Louis Vuitton, стилізовані під старі зображення майстрів, що працюють вручну. На одному з плакатів рекламники представили швачку з лляними нитками і бджолиним воском, яка пришиває ручку до сумки.
Зі скаргою в ASA звернулися три людини, які засумнівались, що сумки повністю виготовлені вручну. Після перевірок, проведених комітетом, дизайнери Louis Vuitton зізналися, що іноді використовували швейні машинки, але тільки тому що ті забезпечують "необхідну надійність виробу".
Тим не менше вони звернули увагу, що процес виготовлення сумок не був "автоматизованим" і кожна з них проходила 100 різних етапів виробництва. Подробиці представники торгової марки розкривати не стали.