Дніпропетровські політики, експерти і представники громадських організацій звернулись з такою завою. Вони вважають, що ситуація в галузі дійшла до критичної точки, коли 27 травня зійшов із рейок і зіткнувся з деревом трамвай з двох вагонів маршруту №1, в якому перебували 65 пасажирів. Внаслідок аварії постраждали 17 осіб. Одна з постраждалих згодом померла від отриманих травм.
Владимир Карпенко, в.о. директора МКП "Дніпропетровський електротранспорт" розказав, що очолюване ним підприємство перебуває в глибокій кризі. "Ми отримали 4 тролейбуси в 2007 році й 4 – у 2008 році. Трамваї останній раз ми отримували в 2004 році. Назвати ці 28 машин новими буде неправильно – це техніка, що була в експлуатації, з Німеччини. Там ці машини зняли з експлуатації, у нас же ці трамваї на сьогодні – найкращі. Вони працюють на маршруті № 1. Відтоді в депо не надходило жодного нового трамвая", - зазначив Карпенко.
Підприємство має заборгованість по заробітній платі. А аварія, що сталася 27 травня, виявила катастрофічний рівень зношеності колії. У доведенні міського електротранспорту до критичного стану експерти й політики звинувачують міську владу.