У Папській раді з масових комунікацій заявляють, що численні католики, які користуються Інтернетом, зможуть отримати всю необхідну інформацію про подію.
“У зв’язку з беатифікацією Івана Павла ІІ ми хочемо бути представлені на Facebook, тому ми зразу можемо спрямувати людей до потрібної сторінки, де вони можуть знайти багато матеріалів. Це буде відео з Youtube, ми також зробимо міні-фільми про життя молодого понтифіка, і люди одразу зможуть ділитися цими матеріалами зі своїми друзями”, - каже секретар Папської ради з масових комунікацій Пол Тіг.
Зазначимо, католицьке керівництво надихнув успіх сторінки у Facebook, присвяченій візиту Папи Бенедикта XVI до Великої Британії, який відбувся у вересні минулого року. Адже щоденно на цю сторінку заходять до 15 тисяч активних користувачів.
“Наразі ми намагаємося зрозуміти динаміку Facebook, і ми знаємо, що молодь, якщо шукає якусь інформацію, не використовує пошукові системи, а одразу дивиться про це на Facebook”, - каже секретар Папської ради з масових комунікацій Пол Тіг.
Проте, це ще не всі інтернет-новації від святого престолу. На Пасху католицька церква планує запустити інтерактивний портал, де разом зберуть ватиканське радіо, телебачення та періодичні видання. Таким чином Ватикан намагається йти в ногу з сучасними технологіями та провадити боротьбу за спасіння душі навіть у віртуальному світі.