У ролику зображені батько і син, які прийшли перекусити в McDonald’s. При цьому син, поки батько замовляє їжу, розглядає фотографію свого класу і, розмовляючи по телефону, говорить співрозмовникові, що нудьгує і дивиться на його фото. Наприкінці відео батько, подивившись на однокласників сина, жалкує, що в його класі одні лише хлопчики. На думку батька, його син спокусив би всіх дівчаток, якщо б вони з ним тільки вчилися.

Дане відео стало останнім у рекламної кампанії зі слоганом — Come as you are ("Приходь такий, який ти є"). Представники McDonald’s відзначили, що вони радіють будь-яким відвідувачам, незалежно від їхнього життєвого шляху.

Відео з англійськими субтитрами, яка виклли на відеохостингу YouTube, переглянули вже сотні тисяч людей у США, де реклама не транслюється по федеральному телебаченню.