Уряд міста вирішив, що реклама є непристойною, оскільки містить слово bum (може перекладатися як "дупа")

Реклама із зображенням оголених жіночих ніг у нових кросівках мала прикрасити міські таксі. Однак, на думку міської влади, така картинка разом зі слоганом кампанії "Better legs and bum with every step" ("З кожним кроком твої ноги і дупа стають краще") буде відволікати увагу водіїв.

Представники Reebok заявили, що нова рекламна кампанія просто "смішно" розповідає про переваги кросівок EasyTone.

Рекламна кампанія в підтримку EasyTone, яка коштувала Reebok 4,7 мільйона євро, проходить по всьому світу. Головне обличчя акції — 41-річна модель Хелена Крістенсен, яка знялася в рекламі в одних кросівках.

В Україні рекламна кампанія проходить під гаслом адаптованим: "Новий спосіб тренування сідниць".