Про це повідомляє Інформаційний центр "Україна-2012".

У рамках чергового промо, більше 2,5 мільярдів людей по всьому світу дізнаються про Україну як про співорганізатора Чемпіонату Європи з футболу.

Саме таку телеаудиторію охоплюють телеканали CNN, BBC World News і група каналів FOX, де виходять ролики, присвячені проведенню Євро-2012.

Їх метою є популяризація країни і виклик інтересу туристів відвідати Україну наступного року.

У листопаді міжнародні телеканали почали інформаційно-роз'яснювальну кампанію з підготовки та проведення в Україні фінальної частини футбольного ЧЄ 2012 року.

Кампанія триватиме в листопаді і грудні. При цьому велика частина відеоматеріалів вийде в ефір на початку грудня — під час проведення жеребкування. На каналах транслюватимуться так звані "тижні України" з тематичними сюжетами, з підготовкою до Євро-2012.

Нагадаємо, раніше глава польського оргкомітету Євро-2012 Марчін Герра заявив, що Україна краще ніж Польща, рекламує себе напередодні турніру.