У міському департаменті транспорту та зв’язку переводять стрілки на уряд. Мовляв, витрати на перевезення пільговиків їм покрили лише на чверть. Наскільки об’єктивним є такі звинувачення, перевірить прокуратура. Адже усі кошти, які отримувало підприємство, мали б іти на першочергові виплати.

"Це виплата заробітної плати, внески до Пенсійного фонду. З огляду на це, як раз при прокурорській перевірці буде дано оцінку наскільки правильно було використані, ті кошти, як надходили на підприємство", - каже заступник прокурора області Леонид Лахтюк.

У зв’язку з ситуацією, що склалася, мер міста Геннадій Кернес скликав термінову нараду з представниками депо та профспілок, на якій обговорять зокрема і питання ціни на проїзд.

"Думаю, що ми знайдемо спосіб, як погасити заборгованість по заробітній платі", - каже міський голова Харкова Геннадій Кернес.

Замість тролейбусів та трамваїв на маршрути вийшли новенькі автобуси, придбані містом до Євро-2012. От тільки проїзд в них вдвічі дорожчий ніж в електротранспорті.

Страйкувати транспортники обіцяють і у вівторок, а у середу - підуть під стіни міськради. Торік ситуація розвивалася за схожим сценарієм. Тоді гроші людям виплатили перед президентськими виборами, але вже з літа підприємство знову почало накопичувати борги.