З відповідною заявою виступив продюсер і режисер Бахит Аупбаев.

Головна мета, за його словами, полягає в тому, щоб продавати казахстанський контент за кордон під одним брендом ("Kazakhwood").

Під контентом маються на увазі не лише фільми, але також музика і театральні постановки.

"Наприклад, Спілберг зняв фільм, в афіші пишуть, що зняв Universal Pictures або інша компанія. Але при проведенні піар-компанії пишуть, що це черговий голлівудський фільм. Тут те ж саме, якщо, припустимо, Яакан Сатаев знімає або Баян Есентаева, то при проведенні рекламної кампанії буде написано, що це черговий казахвудовскій проект", - пояснює продюсер.

Проте,чи ця ідея узгоджується на офіційному рівні, не уточнюється.

Стаття про "Kazakhwood" вже з'явилася на Вікіпедії. "Kazakhwood" там описувався як аналог територіальних брендів Боллівуд в Індії та Ноллівуд в Нігерії.