Одночасно з IT-розробниками в країні зросла генерація інтернет-маркетологів, які працюють на зовнішнього споживача: ця сфера росте як на дріжджах, і українські фрілансери повністю інтегровані в світовий ринок. Щоб обговорити перспективи digital-маркетингу та його величезні можливості в країні, представники цієї креативної сфери зберуться 11 грудня на конференції-вечірці Digital Monkey 2015.

Крім підсумків та перспектив digital-сфери, у фокусі конференції виявляться такі питання, як цифровий етикет, таргетинг в соцмережах, технологія запуску успішного проекту з нуля, можливості Client service і тюнінг реклами.

Організатор – компанія Smile-Expo, що займається інноваційними ризиками (зокрема біткоін, який також освоюють українські користувачі), – вирішив провести захід одночасно в діловому та розважальному форматі. Digital Monkey стане конференцією, де виступлять СЕО IT-компанії та автори успішно реалізованих проектів в мережі, і разом з тим – практичної вечірки, де молоді маркетологи зможуть проявити свої здібності.

Команди фахівців позмагаються за право безкоштовного стажування в одному з провідних консалтингових агентств України. Крім того, переможці зможуть цілий рік безкоштовно відвідувати корисні майстер-класи.

Неформальність заходу в тому, що інформаційна частина буде поєднана з розважальною: на учасників очікує вечірка електронної музики за участю DJ Vaia і Alex Flader.

Місцем проведення була обрана мекка креативних особистостей столиці – арт-простір Fedoriv Hub, що в «Арена Сіті». Саме тут, в публічному мультимедійному просторі, перетинаються бізнес і висхідні таланти.

Smile-Expo запрошує всіх інтернет-маркетологів і представників суміжних професій прокачати свої здібності. Старт заходу – менш ніж через тиждень. Дізнатися про нього докладніше можна тут.