Цей етап голосування передбачав обов’язкове випробування фіналістів на трасі спортивного комплексу "Чайка". Зокрема, члени професійного журналістського журі проїхалися на кожному автомобілі-претенденті та оцінили гальмівну систему, коробку передач, роботу двигуна, швидкість прогрівання автомобіля, протитуманну оптику та інше.

У заході взяли участь автівки різних марок та модифікацій: Citroen C4, Cactus, Ford Mondeo, Huinday Tucson, Kia Sorento, Mazda 2, Peugeot 308, Skoda Fabia, Skoda Superb, Volkswagen Passat і Volvo XC90. Серед кросоверів між собою змагалися Audi Q7, Kia Sorento, Mersedes-Benz GLC-Class, Suzuki Vitara, Volvo XC90. Цього року вперше проводився вибір переможця у номінації "Кращий кросовер року".

"У нас є дві основні номінації – "Автомобіль року" у загальному заліку та "Кросовер року". Друга номінація з’явилися лише цьогоріч через те, що частка кросоверів на ринку збільшилася", — зазначив Галущенко.

За словами одного зі співорганізаторів конкурсу, претенденти висуваються автоматично, це автомобілі, які були представлені на авторинку України в минулому році, з листопада до листопада. Якщо автомобіль є новим або суттєво оновленим, він гідний того, щоб стати претендентом на перемогу.

Для кросоверів було передбачено додаткові випробування на позашляховій трасі автодрому, зокрема перевірка приводу автомобілів.

Зазначимо, у голосуванні взяли участь професійне журналістське журі та читачі автомобільних медіа. Зазначимо, що підсумки глядацького голосування стануть відомі 30 січня, а визначення переможців відбудеться наприкінці лютого.

Нагадаємо, перший етап голосування передбачав відбір автомобілів, які беруть участь в заїзді.

"Компанія WOG другий рік поспіль підтримує захід "Автомобіль року", в першу чергу тому, що наше пальне є найякіснішим на ринку. Ми виділили для цього заходу бензин 95 Mustang і дизель Mustang. Традиційно, цей захід відбувається зимою і в журналістів є можливість випробувати ці автомобілі в зимних умовах, тому що у нас в країні зима триває мінімум місяців 2-3, і у людини є можливість випробувати не тільки автомобіль, а й пальне", — повідомив директор з маркетингу з компанії "WOG РІТЕЙЛ" Віталій Ткаченко.