"Головна мета заходу – підкреслили причетність Хюндай до такої великої футбольної події як Євро-2012. Незважаючи на дощ, атмосфера дуже хороша. Люди є і їм весело – ми можемо показати свої авто, бо більшість людей їх на власні очі не бачили", - розповів Геннадій Четверухін, комерційний директор "Хюндай Мотор Україна".

Для людей організували багато розваг. Зокрема, кожен мав змогу пройти тест-драйв від Хюндай і оцінити можливості різних моделей цієї марки.
"Машина цікава своїм дизайном, цікава комплектація, і відповідно ціна якість нам підходить", поділився враженнями відвідувач туру Богдан.

Окрім тест-драйву, відбулися футбольні розваги та конкурси, а найактивніші учасники отримали цінні подарунки. Так, наприклад, переможець фрістайлу виграв сертифікат на один з майбутніх матчів чемпіонату Євро-2012. А для любителів автомобілів просто неба представили цілий ряд моделей від Хюндай.
"Мені подобається колір, подобається модель – вона красива. І вона достатньо жіноча", - розповіла Тетяна, відвідувачка драйв туру.

Всеукраїнський тур від Хюндай - це ще один крок назустріч Євро-2012. Організатори сподіваються, що на цьому розважальні заходи для людей, присвячені підготовці до Євро-2012 не закінчаться.