«Основний акцент нашого банку це сервіс та інноваційність. Перш за все, ми даємо клієнту можливість відмовитися від паперових носіїв. Ми намагаємося перевести його в електронний, цифровий світ для того, щоб йому було зручніше отримувати інформацію, аналізувати. Тут же працювати у форматі калькулятора і оцінювати свої фінансові можливості, свої фінансові вигоди», - розповів голова правління ЮНІСОН БАНКУ Олександр Лобанов.

Спеціальний електронний каталог дозволить клієнту ознайомитися з банком та його продуктами заходячи у відділення. Отримати готівку можна за допомогою інтерактивного банкомату. Крім того, знайти індивідуальний підхід до кожного допоможе спеціальна система віддаленного консультанта.

«Даний пристрій допоможе надати клієнту послугу в будь-якій точці його присутності. Послугу якого характеру? Обговорити якусь складно структуровану угоду або отримати консультацію фахівця, яких, як правило, в звичайних банківських відділеннях по Україні немає», - підкреслив голова правління ЮНІСОН БАНКУ Олександр Лобанов.


Дізнатися більше про банк та його пропозиції клієнти зможуть без надокучливих консультантів та рекламних брошур. Подібні віддлення до кінця року з'являться і в інших містах України.