"Торгова марка "Добряна" із задоволенням взяла участь у цьому сімейному святі, який об'єднав усіх маленьких і великих любителів сиру. У рамках цього фестивалю ми проводимо майстер-клас з культури споживання. Запросили професійного шеф-кухаря, який розповідає, як правильно споживати сир не тільки з бутербродом. Тобто можна робити різні канапе з різними фруктами, різними наповнювачами, з овочами, з конфетюром, шоколадм, з медом. У результаті отримуємо дуже вишукані композиції", - зазначила PR-менеджер компанії "Мілкіленд-Україна" Лариса Шкарупа.

Сировари кажуть, саме заради підвищення культури споживання і зорганізували це свято. Аби показати українцям, що сир – не тільки вдала складова традиційного бутерброду. Гості заходу відзначили пізнавальність і користь свята, і вкотре переконалися, що українські сири якісні і смачні. "Приємні на смак сири, немає відчуття, що це щось штучне або хімічне", - каже відвідувач Іван. Шанувальник сиру Володимир відзначив, що такий тематичний захід – найкраща нагода визначитися зі своїми смаковими уподобаннями.

Загалом свято відвідали понад 1000 любителів сиру. Гості виставки могли обрати собі сорт до смаку і під час майстер-класу навчитися готувати з нього різноманітні сирні закуски.