Про це йдеться в статті Катерини Петренко для 24 каналу: Нові правила паркування: що зміниться та до чого призведе реформа?

Зараз у Києві зареєстровано понад 767 тисяч легкових авто, щоранку в годину "пік" у місто в’їжджає близько 100 тисяч машин, з яких 70 тисяч – легкові. При цьому в комунальному підприємстві "Київтранспарксервіс" кажуть, що паркінги напівпорожні, хоча центральні вулиці Києва переповнені автомобілями.

Як вирішити проблему? Ймовірно, запровадити перехоплювальні паркувальні майданчики, вважає в.о. директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас.

Читайте також: "Неоране поле порушників": водії київських авто не дотримуються нових правил паркування

КП уже знайшло вісім місць для перехоплювальних паркувальних майданчиків на під’їзних шляхах до Києва біля станцій метро і працює над дев’ятим. Таким чином, місто намагається заохочувати водіїв залишати свої автомобілі за межами центру та продовжувати шлях на громадському транспорті,
– сказав експерт.

Нагадаємо, 27 вересня набрав чинності закон №5364 про реформи у сфері паркування автомобілів. Сума штрафів за порушення правил зупинки і стоянки суттєво не зросте, проте добряче зміниться механізм притягнення до відповідальності. Зокрема, тепер вас можуть визнати правопорушником автоматично, а ваша присутність – зовсім не обов'язкова.

Що таке перехоплювальні паркувальні майданчики?Це багаторівневі, а також підземні паркінги на під'їзних шляхах до міста та біля станцій метрополітену. Їх будують для збільшення кількості машиномісць, що дозволить зручне паркування і дасть можливість залишати авто біля станцій метрополітену, а також розвантажить центральну частину міста від транспорту.