Про це повідомили в прес-центрі Львівської залізниці. Ковельські залізничники сталими першими в Україні, хто навчився зі старих непридатних вагонів створювати сучасний рухомий склад в умовах депо. До того ж роблять вони це без залучення потужних вагоноремонтних технологій.
Їх робота дає можливість заощадити кошти на заводський ремонт і продовжувати життя вагонів як мінімум на 15 років. Капітально-відновлювальний ремонт передбачає повну модернізацію вагона - від заміни металевого каркаса до всієї "начинки" всередині. В ремонті вагонів використовуються матеріали, техніка та інструменти тільки українського виробництва. Роботу по відродженню одного вагону фахівці роблять в середньому за 45 днів, витрачаючи на це в середньому не більше 2,5 млн. грн., а це в п'ять разів дешевше заводських послуг, стверджують фахівці.