У столичному торговельному центрі МETRO із дегустацією та поясненням правил споживання вина, презентували оновлений відділ. Такий підхід відповідає найвищим світовим стандартам: у відділі працює професійний сомельє, який надасть інформацію щодо напою, допоможе обрати вино за якістю та вартістю, та пояснить, з якою стравою воно смакуватиме.
Головне завдання було зробити такий асортимент, щоб ми могли залучити й правильно обслуговувати малий бізнес в Україні. Дуже важливо, що ми залучили професійного сомельє, який зараз працює. І ще постачальники, які професіонали у своїй справі, щоб правильно вибрати вина в рамках асортименту, - розповідає Діана Бонєва, директор проекту "Вино".
Асортимент відділу налічує 450 найменувань вин з усіх куточків світу, розповідають у МETRO Cash & Сarry. До переліку потрапили напої з Європи та Нового світу, досі не представлені в Україні. Для комфорту клієнта у відділі оновили дизайн. Також створено спеціальну зону для дегустацій.
Наш споживач змінюється. Він не хоче пити зовсім базові вина. Але у нього тут в METRO є можливість спробувати преміальне і щось цікаве, - відзначає блогер Володимир Антонов.
За більш ніж 11 років роботи METRO інвестувала 550 млн. євро в економіку України. Компанія Метро Сash & Carry планує продовжувати інвестувати в українську економіку.