Про це заявив заступник міністра інфраструктури Володимир Омелян, повідомляє Укрінформ.

"Вирішення питання ми бачимо у будівництві бетонних доріг за рахунок внутрішнього резерву держави, оскільки асфальтові дороги, які будуються в державі, сьогодні, це мінімум 70% імпортної складової. У бетонних доріг пропорція буде дзеркально іншою. Ми віримо, що їх експлуатація буде набагато вищою, ніж асфальтових", — сказав він.

Водночас заступник міністра зазначив, що в Україні існує проблема транспорту, який їздить із перевантаженнями і руйнує навіть найміцніші дороги.

Як відомо, реконструкція ділянки Полтава-Харків буде одним з найбільших інвестиційних проектів Світового банку в Україні. Завдяки реалізації проекту вдасться повністю оновити автотранспортний коридор від Києва до Харкова, який має стратегічне значення для України.